جلسه شورای اداری شهرستان تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:


جلسه شورای اداری شهرستان با حضور حجه السلام مومنی امام جمعه تفرش،دکتر صلاحی نماینده مردم تفرش،آشتیان وفراهان درمجلس اسلامی و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان به ریاست بهروزاردلان راد درمحل فرمانداری برگزارگردید .

 



فرماندارتفرش درابتدای جلسه ضمن خیرمقدم وتبریک میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)وگرامیداشت دهه کرامت لزوم خدمت خالصانه و کریمانه مسئولین با مردم را خواستار شد . وی در ادامه اظهار داشت :از بالاترین عبادتها رسیدگی و توجه و حل مشکلات پیش روی مردم میباشد .اردلان راد حضور در نماز عبادی ،سیاسی نماز جمعه را از تاکیدات موکد اسلام دانسته و بر لزوم مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در نماز جمعه و مراسمات مختلف تاکید نمود . بهروز اردلان راد در ادامه گفت :ما تکلیف داریم در خدمت مردم باشیم و همه مسئولین دستگاههای اجرایی می بایست با دو چشم حرمت و کرامت برخورد داشته باشند.بهروز اردلان راد در پایان سخنان خود ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس از کلیه مسئولین شهرستان خواست با جدیت درهرچه با شکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس بکوشند چراکه این انقلاب مدیون خونهای پاک و مطهر شهدا میباشد وبرهمه ما واجب است در پاسداری و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس بکوشیم .
درادامه جلسه حجه السلام مومنی امام جمعه تفرش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در خصوص حضور جدی در نماز جمعه ،نماز جمعه را میعاد گاه عاشقان الله ذکر و نماز جمعه را سنگری محکم در برابر تفرقه افکنی های دشمنان اسلام دانست.امام جمعه تفرش درادامه تصریح نمود:نماز جمعه حافظ ارزشهای اسلامی است واهمیت و جایگاه نماز جمعه در اسلام به نحوی است که درروایات آمده است که حتی درروزجمعه زندانیان را به نماز جمعه ببرید.
در ادامه جلسه دکتر صلاحی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز بکار اعضای شورای اسلامی شهر تفرش و تبریک اعیاد پیش روتاکید نمود ،مسئولین می بایست با پرهیز از افراط و تفریط و همت مضاعف پیگیر مطالبات به حق مردم باشند .وی گفت :امت شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی در عرصه های مختلف ثابت نمودند پشت انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و هستند و هرگز نخواهند گذاشت کوچکترین خللی به آرمانهای مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی وارد شود . نماینده مردم تفرش ،آشتیان و فراهان در ادامه تصریح نمود :با توجه به مشکلات اقتصادی ،نبایستی از مسائل فرهنگی غافل بشویم ومشکلات اقتصادی بنایست مسائل فرهنگی را تحت شعاع قرار بدهد .
در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار فراهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفرش رئوس و برنامه های هفته دفاع مقدس را برای حاضرین تشریح و خواستار حضور پررنگ مسئولین در مراسمات هفته دفاع مقدس شد .
در پاین جلسه مسئولین جدید ادارات ،دادگستری،دانشگاه آزاد اسلامی،شهرداری تفرش ،تعزیرات ،ثبت و اسناد،بانک مهر ایران،امور برق ،بانک مسکن،ثبت و احوال،ناحیه انتظامی ،معرفی و از خدمات و تلاشهای مسئولین سابق ادارات فوق تقدیر و تشکر بعمل آمد.
 
 
 
 
 
منبع : سایت فرمانداری شهرستان تفرش

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:33 | نویسنده : میثم اله وردی |